فروشگاه جامع مقاله پاورپونت پایان نامه
همکاری با سایت تبادل لینک

اطلاعیه فروشگاه

تماس با مدیریت : حسام بلیده : 09361269371

پاورپونت تجارت الکترونیک در کشور هند

پاورپونت تجارت الکترونیک در  کشور هند

پارو 40 اسلایدی

تجارت الکترونیک در هند

 

فهرست

 

مقدمه

انواع تعاریف تجارت الکترونیک

تاریخچه

انواع تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک در هند

روند تجارت الکترونیک در هند

چالش ها و موانع

چشم انداز

 

 

مقدمه

 

تجارت الکترونیک (به انگلیسی: Electronic commerce) فرایند

خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت است. تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هرگونه

امور تجاری بصورت آنلاین و ازطریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش‌بینی می‌شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی می‌شود. تجارت الکترونیکی

معمولاً کاربرد وسیع تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از

طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری، مانند خریداری، صورت برداری از کالاها، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه‌جایی

کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد. البته مفهوم

گسترده ‌تر تجارت الکترونیک کسب و کار الکترونیک می‌باشد.

 

 

 

تجارت الکترونیک در هند

 

آن‌طور که از شواهد امر پیداست، در سال جاری میلادی شاهد حضور گسترده ‌تر شرکت‌های حوزه تکنولوژی در کشور هند خواهیم بود. به‌

عنوان نمونه، فیس‌بوک به شدت پیگیر برنامه Free Basics خود در

این کشور است. گوگل، دیگر غول دنیای تکنولوژی نیز در حال مذاکره به‌منظور اخذ مجوزهای قانونی در جهت به پرواز درآوردن بالون‌های

 اینترنتی در فضای این کشور است و بالاخره آمازون نیز در حال

گسترش بازار تریلیون دلاری خرده‌فروشی آنلاین خود در این بازار

 بالقوه است.

همین نمونه‌ها باعث شده تحلیلگران بانک آمریکایی مریل‌لینچ در گزارش خود از پیش‌بینی‌های جدید این بازار، از کشور هند به عنوان آوردگاه

جدید دنیای تجارت الکترونیک یاد کنند.

 

 

 

این در حالی است که در موقعیت کنونی، سه بازیگر اصلی در بازار

تجارت الکترونیکی هند را می‌توان فلیپ‌کارت، اسنپ‌دیل و زیر

مجموعه‌های آمازون عنوان کرد. این سه شرکت روی هم رفته

سرمایه‌گذاری 7 میلیارد دلاری در این کشور داشته‌اند که تقریبا معادل با کل حجم ناخالص حوزه تجارت‌الکترونیک در سال 2014 این

کشور بوده است. با این وجود، نگاه‌ها به آینده تجارت الکترونیک این

کشور و نه وضعیت کنونی آن خیره شده است.

 

تجارت الکترونیک

 

تاریخچه تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک در هند

تجارت الکترونیک در کشور هند

 

رقابت شرکت ها در حوزه تجارت الکترونیک در هند


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
tejarat-electronic-india_706318_8204.zip3.7 MB





پاورپونت فصل سوم تجارت الکترونیک

پاورپونت فصل سوم  تجارت الکترونیک پارو 21 اسلایدی فصل سوم خرده فروشی در تجارت الکترونیکی (محصولات و خدمات) درس تجارت الکترونیک   بازار یابی اینترنتی و خورده فروشی الکترونیکی   — وب سایت آمازون به خوبی نشان میدهد چطور میتوان در محیط اینترنت بازاریابی کرد . در واقع آنچه که باعث رشد این قبیل تفکرات شده است افزایش چشم گیر حجم و درصد محصولات و خدمات مبادله شده در اینترنت است بر اساس گزارش وب سایت مارکت واچ تعداد ف ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,500 تومان

آخرین محصولات فروشگاه

filesell logo-samandehi